Óráink

Fit Fire

Áttekintés

Óra típus leírása néhány szóban

Intenzív. Az edzések két részre oszlanak: az óra első fele erőgyakorlatokat tartalmaz, amiket
különböző eszközök (súlyzók, rudak, tárcsák stb.) használatával teszünk színesebbé, majd a második
felében intenzív intervall kardio gyakorlatokat végzünk, így a rendelkezésre álló időnkben a
maximumot hozhatjuk ki magunkból!

Mit kap az órától, aki rendszeresen részt vesz, milyen eredményre számíthat

Az erőgyakorlatoknak köszönhetően tónusos izomzat alakul ki, a HIIT blokkal pedig turbó zsírégetés!

Kinek ajánlod az órát?

Akiknek már van egy alap állóképességük vagy minimum 3-6 hónap edzés múltjuk.

Koreografált az óra?

A gyakorlatok nem feltétlen a zene ütemére történnek.

Mennyire ugrálós az óra?

Igen, az óra második felében sok a dinamikus, ugrálós gyakorlat!

Használtok súlyzót?

Az óra első felében kézi súlyzókat, kettlebelleket, tárcsákat, rudakat, medicin-labdákat használunk
főleg.

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
20.00
Fit Fire
Cross Terem
20.00
20.55
Kozma Csaba
Fit Fire
Cross Terem
20.00
20.55
Kozma Csaba

Hétfő

Szerda

No events available!