Óráink

Stretching

Áttekintés

Az óráról

Ezen az órán egy rövid bemelegítést követően a test minden izomcsoportját lenyújtjuk.

Mire jó a streching? 

  1. Segít a sérülések megelőzésében, hisz edzés közben izmok túlnyúlhatnak vagy összehúzódhatnak, így nagyobb a kockázatnak vannak kitéve. Ennek következtében rendesen nyújtott szalagok és izmok esetén az izom elernyed és nem sérül meg.
  2. Javítja az izom és ízületek vérellátását ezáltal szerepe van a gyorsabb regenerálódásban és segít az edzés okozta fáradtságot kipihenni, ami által sportteljesítményünk is növekedhet.
  3. Csökkenti a test merevségét, így a hátfájdalmak is redukálódnak. Kifejezetten kedvez ülőmunkát végzőknek.
  4.  Mérsékli a magas vércukrot
  5. Frissebbek leszünk és jobban érezzük magunkat

Tudtad?

Amikor nagyobb súlyokkal edzünk, bedurrannak az izmaink és olyan, mintha nőtt volna a bicepszünk.

Nyújtás során, ezek az izmok visszarendeződnek és akár úgy is tűnhet, hogy semmi sem változott, éppen emiatt sokan nem nyújtanak.

Pedig az izom nem akkor nő, amikor éppen súlyzóval edzel.

Ez egy folyamat, és ehhez a folyamathoz fontos az edzésen kívül a nyújtás, hogy megmaradjon a rugalmassága, és elkerüld a fájdalmas izomlázat.

Sokan gondolják, hogy a nagy kigyúrt testépítők inkább merevek mintsem hajlékonyak, pedig akik okosan csinálják, azok tudják, hogy ugyanolyan elengedhetetlen része az edzésnek a nyújtás mint a bemelegítés, vagy a súlyok emelése. Ezért van az, hogy a legtöbb testépítő még spárgázni is tud.

Borsos Marcell
Szakmai vezető

Borsos Marcell

“A siker mindig egy lépéssel a kudarc mögött érkezik. Nem érem be a középszerűvel, kihozom a maximumot minden lehetőségből.”

Mikor mehetek?

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
11.00
Stretching
Nagy Terem
11.00
11.55
Borsos Marci

Szombat

No events available!