Edzőink

Takács Attila

Rólam

Takács Attila
Csoportos edző

Takács Attila

„When someone tells you it can’t be done, it’s more a reflection of their limitations, not yours.”

Bemutatkozás

When someone tells you it can’t be done, it’s more a reflection of their limitations, not yours.

Mit kap a vendég, aki hozzád jár

Aki megkeres, mint csoportos edzőt, vagy mint személyi edzőt, elsősorban odafigyelést kap szakmai szemmel. Amennyiben előfordulnak hibák a gyakorlatok során, azokat kijavítjuk, hogy biztonsággal kivitelezhető legyen, és úgy rögzüljön az edzések során.

Igyekszem nemcsak mint edző szerepet betölteni, de próbálok a személyi edzések során baráti kapcsolatokat kialakítani, valamint csoportos edzések során is egy kis összeszokott csapatot kovácsolni, akik nem csak edzésen találkoznak, hanem kis baráti közösséget alakítva, közösen elmenni aktív szabadidős programokra, túrázásokra, sport versenyekre stb.

Edzéseken mindig első a vendég, igyekszem minél jobban megismerni a hozzám járó edzeni vágyókat, így minél inkább egyénre szabni az edzéseket, a csoportos edzéseket is beleértve. Igyekszem úgy alakítani az edzéstervet, hogy a jelenlévők közül mindenki találjon benne kedvére valót, erőszinttől függően. Így célom, hogy elérjem, hogy az edzésről úgy távozzon mindenki, hogy igen, ez tökéletes volt így nap végére/napindítónak.

Hogyan jellemeznéd edzői szemléletedet, mentalitásodat?

Fontosnak tartom, hogy egy edző szakmailag felkészült legyen, mindenre fel legyen készülve, hogy ha olyan vendég jön hozzá edzeni, akinek van valami múltbeli sérülése, vagy jelenlegi, illetve egyéb egészségügyi problémája, akkor tudnia kell, hogy milyen gyakorlatokat szabad és nem szabad vele végeztetni. Én is igyekszem magam képezni, különböző képzéseken részt venni. Valamint folyamatosan képzem magam autodidakta módon is, hiteles webes felületekről, könyvekből. Valamint nem ismerek lehetetlent. Ha valaki azt mondja, hogy lehetetlen, azért is megpróbálom megcsinálni, elérni. A vendégeimnek is ezt mondom, nincs olyan, hogy nem fogysz le, nincs olyan hogy nem leszel erősebb, nincs olyan hogy nem leszel formásabb. Mottóm is ehhez kapcsolódik, elsősorban angolul mutat jól, nehéz ilyen jól elmondani magyarul: „When someone tells you it can’t be done, it’s more a reflection of their limitations, not yours.”

Milyen jellegű órákra lehet számítani nálad?

Elsősorban funkcionális edzéseket, TRX edzéseket tartok. Fontosnak tartom az alapgyakorlatokat, saját testsúlyos gyakorlatokat, és ezeket minél szabályosabban, minél magasabb szinten végezni.

Csoportos edzések során szeretem úgy összeállítani az edzéstervet, hogy legyen benne állóképesség javítására szolgáló dinamikusabb jellegű gyakorlatok, eszközzel és eszköz nélkül is. Valamint kifejezetten erősítő jellegű gyakorlatok is szerepeljenek benne.

Óráim